فرماندار خوشاب با درخواست از مسئولان برای تشدید نظارت ها در آستانه برگزاری انتخابات گفت: برخی افراد با تشکیل گروه و کانال های مختلف با روح و روان مردم در فضای مجازی بازی می کنند.

در فضای مجازی با روح و روان مردم بازی نکنید

به گزارش قدس آنلاین، امان الله خدمتگزار در جلسه بررسی وضعیت بهداشتی محصولات غذایی این شهرستان در سلطان آباد در جمع مسئولان ادارات این شهرستان و برخی از اعضای شورای اسلامی و بازرسین با انتقاد از اینکه برخی افراد با تشکیل گروه و کانال‌های مختلفی در فضای مجازی با روح و روان مردم بازی می‌کنند، گفت: بعضی افراد در این فضا هر آنچه را که دوست دارند بدون اطلاع کافی و یا دانش لازم می‌نویسند بدون آنکه بفهمند و یا عمداً روی اعصاب مردم راه می‌روند و با روح و روان جامعه بازی می‌کنند.

وی با تقاضا از مسئولان برای برخورد و نظارت کافی در این فضا، افزود: مسئولان مردم را محرم خودشان بدانند و از نزدیک با آنها صحبت کنند، گاهی اوقات اطلاعات مردم از مسئولان بیشتر است.

فرماندار خوشاب با تقدیر از همدلی و همکاری مسئولان شهرستان خوشاب در سفر وزیر نیرو به این شهرستان بیان کرد: هدف اصلی از سفر وزرا و مدیران کل به شهرستان‌ها گاهاً پخش کردن پول بین مردم نیست بلکه گاهی اوقات مدیران باید شهرستان‌ها رابشناسند تا در زمان لازم بتوانند تصمیم درستی درباره منطقه مورد نظر بگیرند. اگر چه در برخی از موارد نیز در سفر مدیران کل پول و بودجه خوبی برای مردم هزینه شده است.

وی با اشاره به نیت شوم دشمنان اسلام و مردم ایران افزود: دشمن همانند گرگی است که هر چقدر او را اهلی کنیم ولی باز همان خصلت گرگی دارد و نباید از آن غافل شویم و در حال حاضر به طرق مختلف در حال برنامه ریزی و ضربه زدن به کشور است.

کمرنگ شدن فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در بین مردم

خدمتگزار با اشاره به هدف قرار دادن اقتصاد و صنایع غذایی کشور توسط دشمن با درخواست از مسئولان برای نظارت بیشتر و عدم اکتفا به صدور بخشنامه‌ها عنوان کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مردم از خودشان ایثار، گذشت و مردانگی بسیار زیادی نشان می‌دادند ولی این روزها این فرهنگ کم رنگ تر شده است و برخی از مردم برای کسب سود بیشتر حقوق مصرف کنندگان را تضییع می‌کنند.

وی با درخواست از مسئولان برای نظارت بیشتر در شهرستان افزود: زمان حساسی در کشور است و نباید از اهداف و برنامه ریزی دشمن در کشور غافل شد و نباید مسئولان به راحتی از کنار برخی از مسائل عبور کنند.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.