۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹
کد خبر: 685284

باشگاه پرسپولیس برای جذب ۲ بازیکن از باشگاه‌های دیگر اقدام کرده اما باشگاه‌های طرف مذاکره سرخپوشان هم در مقابل دروازه‌بان کروات این تیم را هدف قرار داده‌اند.

پیکان و ذوب آهن رادوشویچ را می‌خواهند

قدس آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت خود در نیم فصل دوم در صدد است تا بتواند چند بازیکن را جذب کند که در صدر این فهرست شهریار مغانلو از پیکان و دانیال اسماعیل‌فر از ذوب‌آهن قرار دارند. این بازیکنان با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند و ذوب‌آهن و پیکان به هیچ وجه حاضر به از دست دادن بازیکنان موثر خود نیستند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به هر ۲ این باشگاه‌ها برای جذب این ۲ بازیکن نامه زده و منتظر دریافت پاسخ نهایی است. با این حال این باشگاه‌ها پاسخ منفی خود را به پرسپولیس اعلام کرده‌اند.

در این میان، چند بازیکن با تجربه پرسپولیس که مورد غضب سرمربی آرژانتینی هستند، در نیم فصل دوم جایی در فهرست این تیم ندارند و به همین خاطر باشگاه سعی دارد با معاوضه آنها شرایط حضور این ۲ بازیکن را در جمع سرخپوشان فراهم کند اما نکته اشتراک هم پیکان و هم ذوب‌آهن بازیکنی است که نه تنها در فهرست مازاد قرار ندارد، بلکه ستاره پرسپولیس در چند بازی اخیر تیمش بوده است.

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات با پیشنهاد هر دو باشگاه پیکان و ذوب‌آهن مواجه شده است ولی به این پیشنهادات پاسخ منفی داده است. رادو قصد دارد تا زمانی که در ایران حضور دارد، برای پرسپولیس به میدان برود.

از جهتی پیکان و ذوب‌آهن هم برای رسیدن به هدف خود، پیشنهاد مبادله شهریار مغانلو و دانیال اسماعلی‌فر با رادوشوویچ را مطرح کرده‌اند.

با توجه به مخالفت دروازه‌بان کروات و کالدرون مبنی بر جدایی انتقال به تیم‌های دیگر باید دید که سرانجام نقل و انتقالات پرسپولیس چه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.