رشت - مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از کوتاهی در اتمام تنها استخر فرهنگیان این استان که بیش از ۱۰ سال به طول انجامیده، گلایه کرد.

استخر فرهنگیان گیلان ۱۰ سال بلاتکلیف مانده است

به گزارش قدس آنلاین؛ نادر جهان آرای روز یکشنبه در اولین جلسه شورای ورزش مدارس گیلان طی امسال در سالن اجتماعات آموزش و پرورش افزود : بارها درباره توجه به اتمام پروژه تنها استخر فرهنگیان در گیلان سخن گفته ام اما حداقل نتیجه هم گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه اعتباری برای پروژه استخر فرهنگیان گیلان منظور شد اما تخصیص نیافت، گفت : در نشستی با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور هم نسبت به کوتاهی و قصور در رابطه با این پروژه و تکمیل آن اشاره می کنم.

پروژه احداث تنها استخر فرهنگیان گیلان در رشت بیش از ۱۰ سال قبل کلید خورد و تا کنون حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و چهار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

 به گفته مسئولان،  در سال ۹۷ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای این پروژه اعتبار منظور شده بود اما تخصیص آن انجام نشد، ضمن اینکه برای اتمام این پروژه بر اساس برآوردها ۱۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

جهان آرای در ادامه سخنانش با اشاره به سه دستور این جلسه با عنوان بررسی استعدادهای ورزشی مدارس، مرخصی ورزشی دانش آموزان و فرهنگیان و ساماندهی سالن ها و اماکن ورزشی خاطر نشان کرد: استعدادیابی ورزشی و تحصیلی و نیز تقویت جایگاه استعدادیابی سلامت و آموزشی مورد انتظار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.