مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال توسط کلینیک کسب و کار ۷۸۰ واحد تولیدی در استان خراسان رضوی پایش و عارضه‎یابی و ۶۵ واحد تولیدی دوباره به چرخه تولید بازگشته اند که این موضوع باعث اشتغال مجدد ۶۵۲ نفر شده است.

اشتغال مجدد ۶۵۲نفر توسط کلینیک کسب و کار خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مهدی‎زاده در کمیته رسیدگی به مشکلات شهرک‎ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی در محل شهرک صنعتی کاشمر  افزود: در راستای رفع موانع تولید و کاهش آسیب‎های موجود کلینیک کسب و کار با هدف عارضه‎یابی و ارائه مشاوره به تولیدگران راه‌‏اندازی شد.

وی اضافه کرد: کلینیک کسب و کار از متخصصان و مشاوران مجرب تشکیل شده است و مشکلات واحدهای تولیدی را در مرحله نخست به صورت رایگان عارضه یابی و به تولیدکنندگان و فعالان صنعتی ارائه می‎ کند.

مهدی زاده ادامه داد:  از ابتدای امسال توسط کلینیک کسب و کار ۷۸۰ واحد تولیدی در استان خراسان رضوی پایش و عارضه‎یابی شده‌اند و ۶۵ واحد تولیدی دوباره به چرخه تولید بازگشته اند و ۶۵۲ نفر مجدد صاحب شغل شده‎اند. 

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی خراسان رضوی گفت: هم اکنون خراسان رضوی ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی بهره‎برداری شده با اشتغال ۷۵ هزار و ۱۲ نفر دارد.

در این جلسه فرماندار کاشمر نیز گفت: عدم آگاهی از قوانین یکی از آسیب‎هایی است که در حوزه تولید و سرمایه گذاری با آن مواجه هستیم به همین جهت باید در نشست‎ها با مدیران شهرستان آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها برای مدیران واحدهای تولیدی بازگو شود تا مشکلات فراروی این واحدها کاهش پیدا کند.

مسلم ساقی با اشاره به اینکه راه‌اندازی کلینیک کسب وکار از اقدامات مثبت درراستای شناسایی و ارائه راه حل مناسب برای رفع موانع و مشکلات تولید است افزود: تاکنون ۶ واحد تولیدی در شهرستان کاشمر عارضه‎یابی شده و در هفته آینده نیز با حضور کارشناسان این کلینیک در جهت رفع مشکلات این واحدها که غیرفعال و یا با ظرفیت کم درحال فعالیت هستند تصمیم گیری و اقدامات مشاوره‎ای انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۵ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی کاشمر فعال هستند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.