در حالی که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس مشغول گذراندن تعطیلات زمستانی خود در شهر دبی است، در کنفرانسی ورزشی در همین شهر شرکت کرده و صحبت‌های جالبی را در خصوص زمان خداحافظی اش و برنامه‌های پس از آن بیان می‌کند.

کریستیانو رونالدو آکتور سینما!

قدس آنلاین:  در حالی که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس مشغول گذراندن تعطیلات زمستانی خود در شهر دبی است، در کنفرانسی ورزشی در همین شهر شرکت کرده و صحبت‌های جالبی را در خصوص زمان خداحافظی اش و برنامه‌های پس از آن بیان می‌کند.

چالش بازیگری

از رونالدو که به همراه منچستریونایتد و رئال مادرید برنده پنج توپ طلا بوده، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال نام می‌برند. این ستاره ۳۴ ساله جام‌های زیاد تیمی و انفرادی را در طول مدت فوتبالش تصاحب کرده که شامل پنج قهرمانی در اروپا، ۶ قهرمانی در لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و ایتالیا و قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ به همراه پرتغال بوده است. او بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید است و حتی در همین سال‌های پایانی فوتبالش نیز بارها رکوردهای مختلف را جابه‌جا می‌کند.

رونالدو در این فصل سری آ نیز در ۱۴ مسابقه برای بانوی پیر ۱۰ گل به ثمر رسانده اما خودش نیز قبول دارد که دوران فوتبالش به پایان خود نزدیک می‌شود. ستاره پرتغالی در این باره در کنفرانس دبی گفت: «آن زمانی که احساس کنم بدنم به شکل مناسب به اتفاقات درون زمین و خواسته‌هایم پاسخ نمی‌دهد از فوتبال کنار خواهم کشید. در گذشته دوران فوتبال یک بازیکن بین ۳۰ تا ۳۲ سالگی بود اما اکنون بازیکنان ۴۰ ساله را نیز می‌بینیم. موفقیت من در زمین به دلیل تلاش زیاد و شکل خاص زندگیم است. من دائماً در تلاش هستم تا توانایی‌های فیزیکی و ذهنی خودم را افزایش دهم. مسلماً پس از بازنشستگی از فوتبال مطالعات خودم را در شاخه‌های دیگر ادامه خواهم داد و امیدوارم بیشتر از ۵۰ سال عمر کنم تا چالش‌های جدیدی را تجربه کنم. مسلماً یکی از این چالش‌هایی که دوست دارم با آن روبه رو شوم بازی در سینماست. من همیشه به همه توصیه می‌کنم که چیزهای جدید در زندگی فرا بگیرند و همیشه هم تلاش می‌کنم که خودم را آموزش دهم تا بتوانم سؤالات زیادی که در ذهن دارم را پاسخ بگویم. باید همیشه تلاش کنیم بهترین چیزهای دیگران را از آن‌ها فرا بگیریم و این راهی بود که من برای موفقیت پیموده ام».

هیچ معجزه‌ای در کار نیست

از رونالدو به عنوان یکی از متعهدترین بازیکنان فوتبال در راه تمرین و رژیم‌های غذایی مختلف برای در اوج ماندن نام می‌برند؛ خود او نیز معتقد است که تعهدش به ورزش با بسیاری از دیگر فوتبالیست‌ها متفاوت است، اما نمی‌خواهد از این صحبت‌ها به عنوان خودنمایی یا تکبر برداشت شود. کریس می‌گوید: «زندگی ما بر یک توازن بنا شده است. شما می‌توانید هر چه که دوست دارید بخورید اما در عوض باید فعالیت بدنی لازم را داشته و از چیزهایی که به شما ضربه می‌زند دوری کنید. حفظ موفقیت من در ۱۵ سال گذشته به خاطر تلاش بی وقفه ام برای بهترین بودن است. البته این‌ها را از روی تکبر نمی‌گویم. عشق به فوتبال برای من بزرگ‌ترین انگیزه بوده که از تمام جام‌هایی که کسب کرده ام نیز انگیزه ای بیشتری به من داده است. در داستان موفقیت من هیچ چیز جادویی یا معجزه ای در کار نیست؛ تنها تعهد کامل به کاری که می‌خواهم آن را انجام بدهم سبب دستاوردهای من شده است».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.