مقامات امنیت ملی آمریکا که آخرین تحولات مربوط به حمله این کشور به گروه الحشد الشعبی در عراق را با رئیس جمهور آمریکا در میان گذاشته‌اند بعد از دیدار با ترامپ در یک نشست خبری مشترک شرکت کردند.

پمپئو: نمی‌ایستیم تا ایران به آمریکایی‌ها حمله کند/ اسپر: در صورت لزوم اقدامات بیشتری اتخاذ می‌کنیم

قدس آنلاین؛ مایک پامپئو وزیر خارجه، مارک اسپر وزیر دفاع و مایک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در یک نشست خبری در فلوریدا درباره حمله ارتش این کشور به مواضع گروه الحشد الشعبی در عراق شرکت کردند و توضیحاتی ارائه کردند. 

پیش از این شبکه الجزیره از سفر مقامات امنیت ملی آمریکا به فلوریدا برای دیدار با دونالد ترامپ و رایزنی درباره آخرین تحولات مربوط به حمله آمریکا به مواضع الحشد الشعبی در عراق خبر داده بود.

ترامپ در حال حاضر در اقامتگاه خود در پالم بیچ در فلوریدا حضور دارد. 

مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا با اشاره به اینکه جزئیات تحولات ۷۲ ساعت گذشته را به رئیس جمهور این کشور ارائه کرده‌اند گفت که ما نمی‌ایستیم تا جمهوری اسلامی ایران مردان و زنان آمریکایی به خطر بیاندازد. 

مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا نیز در این نشست خبری با اشاره به اینکه جزئیات این حمله موفقیت آمیز علیه شبه نظامیان را به اطلاع ترامپ رسانده‌اند گفت که درباره دیگر گزینه‌ها نیز با ترامپ رایزنی کرده‌اند. 

وزیر دفاع آمریکا در ادامه متذکر شد که ما اقدامات بیشتری را در صورت لزوم اتخاذ خواهیم کرد تا مطمئن شویم که در دفاع از خود اقدام خواهیم کرد و از رفتارهای بد گروههای شبه نظامی مورد حمایت ایران جلوگیری خواهیم کرد. 

اسپر با بیان اینکه این حمله با جنگنده اف-۱۵ انجام شده است گفت که در این عملیات پنج هدف بمباران شده که سه هدف در غرب عراق و دو هدف نیز در شرق سوریه بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.