مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه خراسان رضوی با حضور در راهپیمائی یوم الله ۹دی ضمن تجدید میثاق با ولایت بار دیگر بصیرتشان را به رخ فتنه‌انگیزان کشاندند.

آغاز راهپیمایی یوم الله  نهم دی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، در یک صبح سرد زمستانی در حالی که عقربه‌های ساعت روایتگر ساعت ۸ ونیم است، مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه خراسان رضوی و مشهد الرضا برای ثبت حماسه‌ای دیگر و تجدید میثاق با ولایت در راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی  حاضر شدند تا بار دیگر بصیرتشان را به رخ فتنه‌انگیزان بکشند.

 ۹ دی ماه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند، این روز تجلی دست قدرت الهی، تحقق وعده خداوند و نمایش اتحاد و وحدت ملت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری است، به همین دلیل در تقویم سالانه به عنوان روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

دشمنان در فتنه ۸۸ به دنبال تغییر قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اما ملت غیور ایران با تکیه بر بصیرت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با شعار «نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» به خوبی دریافتند، که دشمن این بار معیشت و امید آنها را هدف گرفته و با حضور پرشور خود در دهمین راهپیمایی گرامی‌داشت حماسه ۹ دی اجازه ندادند که پازل فتنه‌های ۱۰ ساله دشمنان علیه این ملت شکل بگیرد. 

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.