پلیس فلوریدا برای ورود به منزل یک پیرزن ۷۰ ساله متوسل به استفاده از باتوم برقی شد.

ضرب و شتم زن ۷۰ ساله از سوی پلیس آمریکا

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری هیل، ماموران پلیس ایالت فلوریدا آمریکا یک پیرزن ۷۰ ساله را که به آن‌ها اجازه ورود به منزلش را نداد، سه بار با باتوم برقی مورد ضرب وشتم قرار دادند.

ان بی سی نیوز گزارش داد باربارا پینکنی، ۷۰ ساله، روز پنج شنبه پس از آنکه از ورود پلیس به منزلش برای دستگیری نوه او خودداری کرد، با استفاده از باتوم برقی مورد ضرب و شتم قرار گرفت. بنا به گزارش ان بی سی نیوز، پلیس اعلام کرد برای ورود به منزل این زن مجوز داشته و قصد بازداشت نوه او به دلیل نقض آزادی مشروط برای حمل سلاح داشته اند.

این زن به ان بی سی گفت او اجازه بازرسی منزلش را نداد، زیرا نوه اش آنجا زندگی نمی‌کند. او در زمان آزادی مشروط آدرس منزل مادربزرگش را به پلیس داده، اما در واقع در آنجا زندگی نمی‌کرد.

ان بی سی نیوز با استناد به اسناد پلیس گزارش داد که ماموران پلیس سه بار از باتوم برقی علیه این زن استفاده کردند.

در گزارش ان بی سی نیوز آمده است ماموران پلیس این زن ۷۰ ساله را به دلیل ممانعت از ورود ماموران به منزل به بازداشتگاه منتقل کردند. این اتفاق یک روز پنج شنبه، یک روز پس از کریسمس، در ساعت ۷ صبح به وقوع پیوست.

پلیس آمریکا در بازرسی منزل این زن موفق به یافتن نوه او نشد. با این حال مقامات پلیس می‌گویند او احتمالا در زمان ورود پلیس از منزل مادربزرگش فرار کرده است.

این زن قرار است ماه آینده در دادگاهی به منظور بررسی این ماجرا حضور یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.