همدان - سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: با اجرای طرح‌هایی در حوزه‌ی امنیتی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، صنعت گردشگری در استان جان تازه خواهد گرفت.

صنعت گردشگری در استان جان تازه خواهد گرفت

به گزارش قدس آنلاین  مهدی الماسی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کردند: طرح گردشگری پایدار ابزاری در جهت توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که موجب رونق و جذب توریست خواهد شد.

الماسی بیان کرد: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای موجبات افزایش ضریب امنیت در حوزه‌ی گردشگری گردد.

وی با بیان اینکه باید از بروز مشکلات و جرائم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کرد افزود: این معاونت در اجرای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت فوق نسبت به افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت :تعدد مراکز تصمیم‌گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سوء مدیریت در جذب توریسم را از آسیب‌ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمردند و عنوان کرد: دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر ضعف‌ها و آسیب‌ها را در خصوص توسعه‌ی گردشگری به حداقل برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.