همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: تعداد دوربین های نظارت تصویری در محورهای تفریحی گردشگری استان همدان به ۳ دوربین رسید.

نصب سومین دوربین نظارت تصویری در محورهای گردشگری همدان

به گزارش  قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه این دوربین در محورگنجنامه به تاریک دره با اعتبار یکصد میلیون تومان نصب و راه اندازی شده است، افزود: دوربین های نظارت تصویری به منظور نظارت بر تردد، کنترل ترافیک جاده و نیز امنیت راه‌های برون‌شهری ایجاد می شود و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با تجهیز برخی از محورهای استان به سیستم‌های هوشمند تصویری، توانسته گامی مؤثر در این خصوص بردارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۳ سامانه نظارت تصویری در جاده های استان فعال است، افزود: نصب دوربین های نظارتی در محورهای ورودی- خروجی و محورهای پرتردد، در کنترل ترافیک از راه دور و کاهش تصادفات جاده‌ای تأثیر بسزایی داشته است.

پناهنده، افزایش ایمنی و روان‌سازی ترافیک جاده‌ای را از اولویت برنامه‌های این اداره کل برشمرد و ادامه داد: این مرکز در نظر دارد محورهای بیشتری در استان را به این سامانه هوشمند تجهیز کند.

این مسئول در ادامه از بروزرسانی نرم افزار گوشی همراه سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ خبر داد و ابراز کرد: کاربران می توانند با نصب این نرم افزار در گوشی تلفن همراه، اطلاعاتی همچون نمایش نقشه ترافیک راه ها به تفکیک استان، نمایش دوربین های نظارتی، دستگاه های تردد شمار، شرایط جوی، تصادفات، کارگاه ها و انسداد جاده ای و نمایش آخرین تصاویر یک دوربین نظارتی خاص در مبدا مقصد انتخابی با قابلیت بزرگنمایی برخوردار شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.