۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 685401

ملی‌پوش کشتی آزاد ایران گفت: نیازی به انجام عمل جراحی ندارم و با فیزیوتراپی تلاش می‌کنم که بتوانم به زودی در تمرینات کشتی حضور پیدا کنم.

نیازی به عمل جراحی ندارم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا «علیرضا کریمی» امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مصدومیت خود در آستانه المپیک افزود: زیر نظر یکی از پزشکان متخصص، ‌حرکات اصلاحی و برنامه‌های درمانی‌ام را پیگیری می‌کنم تا روند درمانم زودتر طی شود تا آمادگی را برای انجام تمرینات کشتی بدست آورم.

وی در رابطه با احتمال اینکه برای بهبود باید عمل جراحی انجام دهد، افزود: احتیاجی به عمل جراحی نیست، چرا که رباط صلیبی من به طور کامل پاره نشده بود و با فیزیوتراپی در حال ترمیم مصدومیت هستم. برای اینکه بتوانم تمرینات کشتی انجام دهم، باید حدود یک ماه تا ۴۰ روز برنامه‌های فیزیوتراپی را روی زانویم انجام دهم.

این آزادکار در مورد اینکه حضورش در جام باشگاه‌های جهان در بجنورد باعث تشدید مصدومیتش شد، اضافه کرد: موضوع اول لیگ است. اگر اینطور باشد در طول سال به خاطر حضور در تورنمنت‌های سنگین نباید در لیگ حضور پیدا کنیم و تنها تمرینات سبک و خودمان را داشته باشیم تا آمادگی بدنی حفظ شود.

کریمی درباره شانس حضورش در مسابقات المپیک خاطرنشان کرد: اگر خدا قسمت کند این اتفاق رخ می‌دهد. این خواست خدا است. من تنها می‌توانم روی مسائل فنی تمرکز داشته باشم و روی نقاط ضعف خودم کار و آن را ترمیم کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.