مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توجه داشته باشند که برای کسب رای به مردم وعده های تو خالی ندهند.

کاندیدا های مجلس به مردم وعده های توخالی ندهند

 حجت الاسلام ابراهیم معادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در خلیل آباد اظهار کرد: کاندیداهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی به دنبال تخریب رقبای خود نباشند، آنان به دنبال معرفی توانمندی‌های خود باشند، زیرا مردم  برنامه‌های آنان را رصد خواهند کرد.
وی تعهد، تدین ، تقوا ، توانمندی و ولایت پذیری را از جمله شاخصه های فرد اصلح نام برد و افزود: کسانی که وعده های دروغ به مردم می دهند که رای کسب کنند، باید تفهیم شوند نماینده مجلس برای انجام کارهای اجرایی و عمرانی حوزه انتخابیه خود به مجلس نرفته است بلکه وظیفه نماینده مجلس قانون گذاری است.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان کرد:  در انتخاب فرد اصلح باید مردم را آگاه کرد که رسانه ها می توانند در این بخش کمک زیادی بکنند.
معادی با بیان اینکه مردم باید بصیرت به روز داشته باشند بیان کرد:  توطئه های دشمنان این نظام هر روز  متغایر است لذا مردم باید هوشیار باشند و بصیرت بروز نسبت به توطئه های دشمنان داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.