کتابخانه عمومی۹ دی طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و خانواده‌های شهدا در یکی از مناطق کم برخوردار مشهد افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه عمومی ۹دی در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در این مراسم گفت: رشد و توسعه هر مجموعه‌ای در گرو بصیرت، آگاهی و دانش‌افزایی می‌باشد و یکی از وظایف مهم  در حوزه کتاب و کتابخوانی توسعه کتابخانه‌های عمومی به عنوان مراکز بصیرت‌افزایی است.
محمد صادق براتی افزود: هرچه انس با کتاب و کتابخوانی بیشتر شود زمینه رشد جامعه اسلامی بیشتر فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با گذشت ۴۰ سال با درایت و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب روز به روز رشد می‌کند و به اهداف والای خود نزدیکتر می‌شود.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: امروز شاهد جنگ اقتصادی دشمن هستیم که بر کشور تحمیل شده‌ است ولی آگاهی، بصیرت و زمان سنجی مردم نقطه اتکای کشور برای گذر از این پیچ تاریخی است.
براتی افزود: خراسان رضوی یکی از استان‌های الگوی کشور در حوزه‌های امنیت و فعالیت‌های اقتصادی است و طرح مثلث توسعه اقتصادی استان با ارائه پیوست فرهنگی توانسته است تاثیر بسیار خوب در این استان داشته باشد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: رفع محرومیت‌های فرهنگی در مناطق کم برخوردار مورد توجه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است.
حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی افزود: مردم در راهپیمایی باشکوه این روز نشان دادند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه کوتاه نیامده‌اند.

منبع: ایرنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.