عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اگر شرایط جنگ است اساساً ما آرایش جنگی نگرفته‌ایم و رئیس‌جمهور ما اصلا رئیس‌جمهور شرایط جنگ نیست.

زاکانی: اگر شرایط جنگ است اساساً ما آرایش جنگی نگرفته‌ایم

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در جمع اساتید دانشگاه خوارزمی تهران به اظهارات امروز حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در توجیه وعده های عمل نشده خود در زمان تبلیغات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

زاکانی اما می‌گوید: از چنین شخصیتی خیلی بعید است که نداند ما از ابتدا در جنگ بودیم؛ توجیه کردن خیلی اشتباه است. لااقل برای مردم و اندیشمندان جامعه حداقلی از حافظه تاریخی قائل باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: آمریکا همان آمریکا و ترامپ همان ترامپ است. چرا همچین وضعیتی داریم؟ مردم امروز در سختی به سر می برند. نمی توان گفت این جنگ و سختی مربوط به دوره جنگ است. روحانی می‌گوید چون عرصه جنگ است و وعده من مربوط به دوره صلح بوده از من انتظار نداشته باشید؛ این فرافکنی و توهین به مردم و اندیشمندان جامعه است.

وی افزود: انتقاد به این موضوع از این جهت نیز وارد است اگر شرایط جنگ است اساسا ما آرایش جنگی نگرفته‌ایم و رییس جمهور ما اصلا رییس جمهور جنگ نیست. چرا وقتی سیل می آید ایشان به جنوب کشور و کیش می رود؟ و آلودگی هم اوج می‌گیرد رییس جمهور ما به شمال نقل مکان می‌کند؟

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.