رئیس سازمان تعاون روستایی بردسکن گفت:طلب افرادی که زعفران خود را به سازمان تعاون روستایی تحویل داده‌اند بلافاصله پس از پایان آزمایش زعفران ها پرداخت شده است.

پرداخت مطالبات زعفران‌کاران بلافاصله پس از پایان آزمایش زعفران ها

به گزارش قدس آنلاین ،رئیس سازمان تعاون روستایی بردسکن  اظهار کرد: ۸۰۰ کیلوگرم زعفران طرح حمایتی دولت از زعفران‌کاران بردسکن خریداری شده است.

آزاده مختاری افزود: طرح حمایتی دولت از زعفران‌کاران بردسکن با هدف کمک به قشر کشاورز توسط دولت درسال جاری اجرایی شد که تاکنون طلب افرادی که زعفران خود را تحویل داده‌اند، پس از آزمایش و بهره‌برداری لازم به آن‌ها پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بردسکن چهاردهمین مرکز خرید زعفران در خراسان رضوی است که فعالیت خود را از ۲۳ آبان آغاز و در پایان آذر کار خرید را به پایان رسانده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی بردسکن با بیان اینکه با  موافقت مسؤولان خراسان رضوی، این شهرستان برای اولین‌بار مرکز خرید زعفران را داشته است، افزود: کار خرید زعفران در چهار نوع پوشال معمولی، پوشال مرغوب، شبه نگین و نگین با حضور خبره محلی زعفران، نمایندگانی از جهاد کشاورزی و تعاون روستایی انجام شده است.

مختاری گفت: زعفران خریداری شده در قالب دو بسته پنج گرمی به‌عنوان نمونه به آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی مخصوص زعفران در مشهد ارسال و پس از ‌کسب نتیجه مبلغ آن از طریق شماره حساب گرفته شده به حساب افراد واریز می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ تعیین شده از ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است که براساس نمونه‌های آزمایش شده مبلغ آن مشخص  و به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

منبع: فارس

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.