نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال اردیبهشت‌ماه برگزار می‌‎شود، گفت: تاج باید پاسخگوی عملکرد خود و تیم مدیریتی‌اش ظرف ۱۰ سال گذشته باشد.

تاج باید پاسخگوی عملکرد ۱۰ساله خود باشد/برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در اردیبهشت‌ماه

به گزارش قدس آنلاین، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی  با اشاره به استعفای رئیس فدراسیون فوتبال، بر رسیدگی به عملکرد مهدی تاج و تیم مدیریتی او تأکید و تصریح کرد: قطعا دستگاه‌های نظارتی باید عملکرد این تیم مدیریتی که ۱۰ سال بر فوتبال کشور حاکم بودند را موشکافانه بررسی کنند.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حواشی و مسائل غیرشفاف بسیاری حول عملکرد تیم مدیریتی فدراسیون فوتبال طی ۱۰-۱۲ سال گذشته وجود دارد، افزود: قطعا آقای تاج باید پاسخگوی عملکرد خود و تیم مدیریتی‌اش ظرف ۱۰ سال گذشته باشد.

وی درباره تعیین سرپرست برای فدراسیون فوتبال، گفت: بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، نایب رئیس اول باید سرپرست فدراسیون فوتبال شود که در حال حاضر نایب رئیس اول، آقای کفاشیان بازنشسته بوده؛ بنابراین از میان نایب رئیس دوم، آقای بهاروند و سایر اعضای هیأت رئیسه، فردی سرپرست فدراسیون فوتبال تا انتخابات فدراسیون برگزیده خواهد شد.

قاضی زاده با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی ضرورت دارد سرپرست فدراسیون فوتبال زمینه برگزاری یک مجمع مناسب برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون فوتبال در اردیبهشت‌ماه را فراهم کند، ادامه داد: جلسات مجمع فدراسیون فوتبال باید از ماه آینده کلید بخورد تا اردیبهشت‌ماه رئیس جدید فدراسیون فوتبال به انتخاب مجمع تعیین شود.

اولویت فدراسیون فوتبال چیست؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به تمام نشدن مراحل فسخ قرارداد ویلموتس سرمربی تیم ملی، طی مراحل فسخ قرارداد با وی از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه  هرگونه عقد قرارداد با سرمربی جدید می‌تواند منجر به شکایت ویلموتس از فدراسیون و پرداخت کامل مبلغ قرارداد به او شود. بنابراین انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی با در نظر داشتن شرایط اولویت مهمی است که سرپرست فدراسیون باید این موضوع را هم تعیین تکلیف کند.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.