خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان به سفر زیارتی مشهد اعزام شده‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با تاکید بر اینکه اردوهای شوق زیارت با مشارکت مردم خیر و نیکوکار برای مددجویان برگزار می‌شود، اظهار داشت: طی این ماه نیز ۴۰۰ نفر از مادران و دختران نیازمند زیارت اولی به شهر مقدس مشهد اعزام خواهند شد.

وی همچنین به برنامه های اردوی شوق زیارت تا پایان سال اشاره کرد و ادامه داد: تا پایان سال نیز هزار و ۸۰۰ نفر دیگر به اردو شهرهای مقدس قم و مشهد اعزام می شوند.

وی با تشریح برنامه شوق زیارت و توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت، گفت: در قالب این طرح، مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) را نداشته‌اند، شناسایی و با مشارکت مردم نیکوکار به این شهرهای مقدس اعزام می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطر نشان کرد: مددجویان در این اردوها در کنار برخورداری از فضای معنوی و زیارت اهل بیت (علیهم السلام) از آموزش‌های سبک زندگی، احکام، حجاب و عفاف و مهارت‌های زندگی برخوردار می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.