خراسان شمالی- مدیر کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی سه سال اخیر بالاترین آمار در بین مراجعات مردمی به اورژانس اجتماعی اختلافات خانوادگی بوده است که مشاورین و مددکاران اورژانس تا پایان آمدن مشکل در کنار مددجویان و مراجعان حضور دارند و جلسات مشاوره ای را ادامه می‌دهند.

اختلافات خانوادگی بیشترین مراجعه به اورژانس اجتماعی

اسماعیل قربانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۴۳۴ مورد تماس تلفنی با خط ۱۲۳ برقرار شد اما در مدت مشابه سال گذشته ۳۶۱مورد بوده است که مراجعات تلفنی و حضوری و همچنین ارجاع تیم های سیار به محل افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: مرکز مداخله در بحران های فردی، خانوادگی، اجتماعی و... در سال گذشته ۴۰۰ مراجعه داشته و امسال این مراجعات به ۴۲۶ مورد رسیده است.

قربانی افزود: گاهی اوقات با اعزام تیم به محل نیز، مشکل قابل رفع نبوده و سپس افراد به مرکز مذاخله بحرام های فردی، خانوادگی، اجتماعی و ... ارجاع می شوند.

وی یادآور شد: در اورژانس اجتماعی تمامی خدمات از جمله مشاوره حقوقی، روانپزشکی و ... به صورت رایگان انجام شده و در مجموع ۲۲ نفر در این بخش مشغول به خدمت هستند.

قربانی گفت: اورژانس اجتماعی در زمینه های کودک آزاری، همسر آزاری، زنان و دختر آسیب دیده اجتماعی، کودکان کار و ... فعالیت و خدمت رسانی می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.