شیراز-مقام‌های انتظامی استان فارس اعلام کردند :اعضای باند سارقان اموال بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان ماه ۹۸ و همچنین عامل ارتباط با شبکه های معاند در فارس دستگیر شدند.

سارقان بانک های شیراز در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند

گزارش رسیده به نقل از فرمانده انتظامی مرودشت حاکی است:  ۳ نفر سارق وسایل بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان‌ ماه ۹۸ شناسایی و دستگیر شدند و انواع اموال مسروقه نیز از آنها کشف شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال چند دستگاه کولر گازی و دوربین مدار بسته مسروقه به وسیله یک دستگاه پژو ۲۰۶ به مرودشت مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران سریعا با عوامل گشت بسیج به محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان مرودشت اعزام شدند و خودرو حامل اموال مسروقه را مشاهده کردند که پس از دستور ایست، راننده بدون توجه از محل متواری شد و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ،پلیس موفق به متوقف کردن این خودرو شد.

زراعتیان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ دستگاه کولرگازی و یک عدد دوربین مدار بسته مسروقه متعلق به بانک‌های شیراز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۳ سرنشین خودرو دستگیر شدند و در بازجویی اقرار کردند مقداری اموال مسروقه را نیز به یک گاراژ ضایعاتی فروخته‌اند،گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران به محل اعزام و اموالی از قبیل یک دستگاه پول شمار، ۱۲ عدد پوسته سرور کامپیوتر، یک عدد مخزن کپسول آتش نشانی و تعدادی صندلی فلزی سوخته را کشف و مالک گاراژ را نیز دستگیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.