رئیس دانشکده پرستاری مشهد گفت: عملکرد پرستاران از حیث مالی و معنوی متناسب با خدماتشان دیده نمی‌شوند در حالیکه برای حفظ سلامت جامعه، پرستاری در درجه اول قرار دارد.

خدمات پرستاران از لحاظ مادی و معنوی دیده نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عباس حیدری، رئیس دانشکده پرستاری مشهد گفت: کشور ما یکی از کشورهای پیش رو در پرستاری دنیاست و مدل این پیشرفت همان‌طور که در مقالات و رسانه‌های برتر اعلام شده برای تمام حوزه‌های معتبر پرستاری الگو است.

وی افزود: متأسفانه پرستاران متناسب با خدماتشان دیده نمی‌شوند چه به لحاظ مالی و چه معنوی، با توجه به اینکه برای حفظ سلامت جامعه، پرستاری باید از لحاظ توجه و اهمیت در درجه اول قرار بگیرد.

حیدری  در چهلمین برنامه سه‌شنبه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی افزود: اگر به پرستاران توجه بیشتری شود و در همین راستا خود پرستاران نیز نقش خود را درست انجام دهند بسیاری از مشکلات بیماران در بیمارستان‌ها برطرف می‌شود، زیرا یک دقت و کنترل بیشتر از پرستار می‌تواند جان یک نفر را نجات دهد.

رئیس دانشکده پرستاری مشهد در تعریف واژه و شغل پرستاری، گفت: پرستاری حرفه‌ای است که علم را با عشق و اخلاق همراه می‌کند. من همین‌جا و در این روزهای عزیز آمادگی دانشکده پرستاری را در معرفی پرستاران به مرکز اسناد آستان قدس درایجاد ارتباط برای انجام تحقیقات تاریخ پرستاری اعلام می‌دارم.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.