همدان- مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گفت: بهره برد اری از ظرفیت های مشترک دستگاه های عضو شورا می تواند به افزایش قدرت چانه زنی و ارتقاء کیفیت خدمات منجر شود .

استفاده از ظرفیت های مشترک می تواند به افزایش و ارتقاء کیفیت خدمات منجر شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان همدان ، احمد توصیفیان افزود: بهره برد اری از ظرفیت های مشترک دستگاه های عضو شورا می تواند به افزایش قدرت چانه زنی و ارتقاء کیفیت خدمات منجر شود .

وی بیان کرد با همکاری همه دستگاه ها کمیته حقوقی مشترک متشکل از مدیران و کارشناسان ادارات حقوقی دستگاه های عضو به زودی تشکیل خواهد شد .

توصیفیان گفت: با توجه به تغییرات صورت گرفته در مدیریت و رویکرد روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تلاش خواهیم کرد اقدامات شاخص های دستگاه ها را در قالب نشریه الکترونیک و لینک کردن پورتال های اطلاع رسانی را به اطلاع مردم و مسئولان برسانیم .

حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان نیز با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان شفاف سازی و پرداخت الکترونیک قالب هزینه های توانبخشی ، یارانه غذای گرم مهدهای کودک ، کمک هزینه دانشجویی و ... را از اقدامات شاخص اخیر سازمان بهزیستی برشمرد .

الوند گفت : توسعه یافتگی در گرو همکاری و تلاش مضاعف همه مسئولین و مردم است و در مجموعه دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با ظرفیت های موجود و جامعه هدف گسترده و ظرفیت های موجود این همکاری می تواند به عینه به بهبود روند ارائه خدمات کمک کند.

وی با اشاره به تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و تحقق بخش قابل توجهی از تعهدات اشتغال گفت:با توجه به وضعیت مددجویان انتظار می رود بانک های عامل در روند اعطای تسهیلات به مددجویان شرایط آنها را مدنظر قرار داده و اصلاحاتی را در این زمینه عملیاتی نمایند .

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: در تلاش هستیم تا جامعه هدف را به سمت خوداتکایی و توانمندسازی سوق دهیم که این مهم با پرداخت تسهیلات اشتغال ، افزایش حمایت سازمان در ساخت مسکن معلولان از ۳۰۰ میلیون ریال به ۶۰۰ میلیون ریال ، افزایش مستمری و پرداخت ها به مددجویان در حال انجام است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.