وتَن من، بلتا، آسمان چلیپا و مقطوع از تولیدات گروه مستند روایت فتح به بخش مسابقه دهمین جشنواره مردمی عمار راه یافتند.

نمایش ۴ فیلم گروه مستند روایت فتح در جشنواره عمار

به گزارش قدس آنلاین، با پایان کار اعضای هیأت انتخاب، دبیرخانه جشنواره عمار اسامی فیلم های منتخب حاضر در جشنواره را اعلام کرد. طبق این اعلام چهار مستند از گروه مستند روایت فتح در بخش های مختلف به رقابت خواهند پرداخت.

فیلم های «آسمان چلیپا» به کارگردانی علی ملاقلی پور و «بلتا» به کارگردانی سعید محسن یوسفی در بخش تاریخ فرهنگی، اجتماعی و انقلابی و «وتَن من» به کارگردانی حسین همایونفر در بخش «مردم قهرمان» و مستند «مقطوع» به کارگردانی علی نیکبخت در بخش «جنگ نرم» حضور خواهند داشت.

مستند «وتَن من» برگرفته از داستان زندگی مهدی علیزاده، ورزشکار آزاده و جانباز تیم ملی دوومیدانی می باشد. همچنین مستند «بلتا» داستان گردان حبیب بن مظاهر و فرماندهی حاج احمد متوسلیان در جریان یکی از عملیات های مهم دوران دفاع مقدس است.

مستند «آسمان چلیپا» به تفسیر شخصیت و زندگی هنری و آثار نقاشی استاد کاظم چلیپا پرداخته است. مستند «مقطوع» روایتی از احساس همدلی و همراهی مردم هندوستان است  که به کمک مردم سیل زده خوزستان می آیند. کسانی که محبت انقلاب اسلامی و رهبر آن را در دل دارند و از طریق نماینده رهبری اقدام به ارسال کمک های خود به سیل زدگان خوزستان می کنند.

برنامه های اکران این ۴ مستند در جشنواره مردمی عمار به شرح زیر است:

۱. مستند بلتا: یکشنبه ۱۴ دی، ساعت ۱۹:۴۵ الی ۲۱:۱۵ سالن دو، سینما فلسطین

۲. مستند آسمان چلیپا: دوشنبه ۱۶ دی، ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۴۵، سالن یک، سینما فلسطین

۳. مستند مقطوع: دوشنبه ۱۶ دی، ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۴۵، سالن دو، سینما فلسطین

۴. مستند وتن من: سه شنبه ۱۷ دی، ساعت ۱۵:۴۵ الی ۱۷:۱۵، سالن سه، سینما فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.