اسداله بادامچیان ضمن تاکید بر اینکه هیچ سهم‌خواهی در شورای ائتلاف وجود ندارد، گفت: حتی دوستان جبهه پایداری را هم به این نقطه رساندیم که در ائتلاف تلاش کنند.

هیچ سهم‌خواهی در شورای ائتلاف وجود ندارد

قدس آنلاین: اسدالله بادامچیان دبیرکل این حزب در کانون حزب استان تهران با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم از حساس‌ترین انتخابات‌های ماست، گفت: هر سال انتخابات ما حساس‌تر بوده اما این انتخابات، ‌ انتخابات اولین مجلس گام دوم انقلاب است و ولی امرمان می‌خواهند در گام دوم مشکلات کشور رفع شود، پیشرفت تحقق یابد و همه معضلات رفع شود و جمهوری اسلامی به مرحله جامعه نمونه اسلامی برسد و آن نظام کامل اسلامی که ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور مولایمان باشد، ‌ به تحقق بپیوندد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، وی با تاکید بر اینکه این مجلس، مثل مجلس اول انقلاب اسلامی است و امروز هم دوران بسیار حساسی است، تصریح کرد: دنیا دچار بحران شدیدی است و آمریکایی‌ها علی‌رغم اینکه ترامپ را آوردند و ۴۰۰ میلیارد دلار از عربستان و ۴۰۰ میلیارد هم از اعضای ناتو باج گرفت و همچنین از کره‌جنوبی و ژاپن پول گرفت، دو تریلیون دلار به بدهی‌های آمریکا اضافه شده و امروز آمریکا ۲۲ تریلیون دلار بدهکار است.

 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه اروپا کاملاً در بحران است، تصریح کرد: از خروج انگلستان تا مسئله شورش‌های عمیق فرانسه و ورشکستگی ایتالیا، اسپانیا و یونان موجب شده که ما امروز دنیای آرامی نداشته باشیم. این بحران‌ها در مناطقی است که در گذشته سلطه‌گر بودند و این بسیار مسئله مهم و موثری است.

وی با اشاره به مسائل جاری منطقه و بحران‌های موجود در آن، تصریح کرد: مسئله رژیم صهیونیستی و بحران کنونی آن که هر وقت نتانیاهو می‌خواهد سخنرانی کند، یک موشک در نزدیکی محل سخنرانی‌اش فرود می‌آید و مجبور به فرار می‌شود در حالی که می‌خواستند از نیل تا فرات را بگیرند نکته حائز اهمیتی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه بیداری اسلامی به جایی رسیده که امروز آمریکا هیچ‌کدام از ملاحظات گذشته را رعایت نمی‌کند، ‌ اظهار داشت: آخرین حمله به شمال عراق و سوریه نمونه یک تجاوز بزرگ بین‌المللی بود.

بادامچیان ادامه داد: در چنین موقعیتی ایران اسلامی ما به برکت ولایت فقیه و همت ملت، یک دلار بدهی عقب افتاده خارجی ندارد؛ از طرف دیگر نیز نیروی ماهر و قدرت و اقتدار تاثیر در صحنه‌های بین‌المللی و پیشرفت‌های آنچنانی را هم دارد.

وی در عین حال با بیان اینکه ایران معضلات و مشکلاتی هم دارد، گفت: ناکارآمدی‌ها و مسئله فساد و مسئله اغتشاشات و توطئه‌های بیگانگان و کسانی که دانسته یا نادانسته در داخل آب به آسیاب آنها می ریزند هم مشکلات کشور هستند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه که منصوب ولی امر است یک امیدواری در بین مردم ایجاد کرده است، اظهار داشت: به نظر من دیگر کاری از این دولت بر نمی‌آید؛ چون برجام است به پایان رسیده و نه آمریکا به برجام برمی گردد و نه اروپا مستقل از آمریکا تصمیم می‌گیرد.

بادامچیان با بیان اینکه برجامی باقی نمانده و آنچه مهم است پسابرجام است، گفت: آن چیزی که مهم است دولت آینده و مجلس یازدهم است و طبیعی است که اگر ملت در انتخابشان هوشیارانه یک مجموعه فعال جامع‌الاطراف، قوی، متخصص و متعهد دارای بینش الهی و هماهنگی انتخاب کنند و محور اتحاد این مجموعه ولایت و داشتن برنامه‌های منظم باشد، کارها به خوبی پیش خواهد رفت.

بادامچیان با اشاره به ضرورت وحدت نیروهای انقلاب ضمن تاکید بر اینکه در بالاترین سطح در شورای ائتلاف همراهی و همفکری کرده‌ایم، گفت: هیچ سهم‌خواهی در شورای ائتلاف وجود ندارد و حتی دوستان جبهه پایداری را هم به این نقطه رساندیم که در ائتلاف تلاش کنند و هیچکس کسی را تخریب نکند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.