مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی میزان طلبکاری این سازمان از سازمان های عمومی و غیر دولتی دراستان را هزار و ۲۰۰ میلیاردتومان اعلام کرد.

طلبکاری هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی  تامین اجتماعی از سازمان های عمومی و غیر دولتی

  سید محسن نظام خیرآبادی در حاشیه ملاقات عمومی خود با بیمه شدگان و کارفرمایان  شهرستان بردسکن به خبرنگار قدس آنلاین گفت:  در سطح استان خراسان رضوی  بیش از ۲ میلیون و  ۸۰۰ هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی برخوردار هستند که  ۴۶ درصد جمعیت استان و با ضریب نفوذ ۶۵ درصد در بخش شهری را شامل می شود.

وی تصریح کرد: در حوزه بیمه‌ای با ۲۷ شعبه در سطح استان که ۱۷ مورد آن کارگزاری و ۲۲ شعبه به صورت  اقماری هستند  و بیش از ۹۰۰ هزار بیمه شده نیز وجود دارد .

وی در رابطه با افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۲۰ هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی تبدیل به ۴۷۰ هزار نفر می‌شود که هر ماه  با هزینه های بیمه ای ۳۶۰ میلیارد تومان  به افراد پرداخت می شود ، بنابراین با توجه به آمار مستمری‌بگیران و افراد تحت پوشش بیمه درمانی در مناطق روستایی و شهری بیش از نیمی از جمعیت استان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه  ۴۰ خدمت سازمان تامین اجتماعی  به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری ارائه می شود گفت:  تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیش از هزار و ۱۰۰ نفر  پرسنل  خدمات خود را به افراد تحت پوشش خود ارائه می دهد.

 وی اظهارداشت: تا زمانی که بحث ارائه طرح های غیر حضوری بیمه ای  به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی نشود در سطح استان هیچ شعبه و کارگزاری توسعه پیدا نخواهد کرد.

نظام خیرآبادی ادامه داد: تامین اجتماعی خراسان رضوی در بین ۱۲ اداره کل هم تیپ خود به لحاظ بیمه ای  و کارگاهها رتبه سوم را درکشور دارا می باشد.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۸ میلیارد تومان بیمه بیکاری  در ماه خبرداد و گفت: سازمان تامین  اجتماعی ریالی  بودجه دولتی ندارد و تمامی تعهدات خود را از  محل منابع  ورودی حق بیمه ای  جذب و تامین می کند.

 مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی عنوان کرد:  رونق سازمان تامین اجتماعی در گروه رونق تولید است  و خوشبختانه  شهرستان بردسکن  جز  شعبه های در تیب ۴ این اداره کل قرار دارد و تا تعیین تکلیف طرح ارائه خدمات غیر حضوری  کارگزاری در شهرستان بردسکن راه اندازی نخواهد شد. 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.