مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تمام مشترکین این شرکت تحت پوشش خدمات بیمه مصرف کنندگان گاز طبیعی قرار دارند.

مشترکین گاز در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه قرار دارند

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید فانی اظهار کرد: مطابق قرارداد منعقد شده با بیمه کوثر، تمام حوادث ناشی از گاز طبیعی شامل انفجار، آتش‌سوزی و مسمومیت‌ها تحت پوشش خدمات بیمه مصرف کنندگان گاز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که هدف از اجرای این طرح پوشش جانی و مالی مشترکین گاز طبیعی است، افزود: مشترکین خانگی شهری با پرداخت ۲ هزار ریال به ازای هر واحد مسکونی، مشترکین روستایی یک‌هزار ریال، هر واحد مشترک تجاری شهری مبلغ ۱۰ هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی با پرداخت ۵ هزار ریال در ماه تحت پوشش غرامت فوت، نقص عضو، از کار افتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی می‌شوند.

وی با اشاره به جبران خسارت‌های مالی به ازای هر واحد مسکونی تصریح کرد: مطابق مفاد قرارداد، خسارت‌های مالی ذینفعان نیز برای اموال منقول و غیرمنقول در هر حادثه پس از بررسی لازم درچارچوب قانونی قابل پرداخت است.

فانی خاطرنشان کرد: مشترکین تجاری برای بهره‌مندی از خدمات جبران خسارت حوادث احتمالی به صورت مستقل و به تعداد واحدهای تجاری مجتمع‌های تجاری در سقف تعهدات بیمه‌گر، می‌توانند با ارائه مستندات لازم از نهادهای مرتبط همانند شهرداری، دهیاری، سازمان ثبت اسناد و املاک به اداره گاز منطقه مربوطه مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و ثبت مشخصات شامل تعداد واحدها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تصریح کرد: همچنین امکان بهره‌مندی مصرف کنندگان تجاری گاز طبیعی از کنتور مشترک با واحد یا واحدهای مسکونی از خدمات بیمه‌ای در قالب یک واحد مستقل نیز با درخواست تفکیک اشتراک فراهم است.

وی گفت: مشترکین گاز می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه با منشأ گاز شهری مراتب را به امداد ۱۹۴ یا نیروهای گازبان در روستاها اطلاع داده تا پس از انجام مقدمات قانونی از بیمه مصرف کنندگان گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.