مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور از امروز در تربت حیدریه آغاز شد.

آغاز مسابقات لیگ والیبال نشسته کشور در تربت حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، مجید رضایی در مراسم آغازین مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور که در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: مرحله نخست این رقابت‌ها در گروه سه به میزبانی تربت حیدریه از امروز در سالن شهید جلیلی تربت حیدریه آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه افزود: این برای نخستین بار است که امتیاز رقابت‌های کشوری والیبال نشسته جانبازان به تربت حیدریه رسیده است، ضمن اینکه در این رقابت‌ها پنج تیم از استان‌های خراسان شمالی (بجنورد)، مازندران (بهشهر)، گلستان (کردکوی) و دو تیم تایباد و پیام ارتباطات تربت‌حیدریه از خراسان‌رضوی حضور دارند.

وی گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته جانبازان و معلولان کشور امسال با حضور ۲۷ تیم، در قالب چهار گروه و در سه مرحله از هفته گذشته آغاز شده که امتیاز میزبانی مرحله نخست گروه سوم که تیم تربت حیدریه هم در آن حضور دارد به ما رسیده است.

رضایی با بیان اینکه رقابت‌ها تا جمعه هفته جاری در سالن شهید جلیلی ادامه خواهد داشت، افزود: از هر گروه سه تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد و در دور سوم مسابقات که با حضور شش تیم پایانی برگزار خواهد شد، تیم‌های اول و دوم جواز ورود به لیگ برتر کشور را دریافت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ۵۰ درصد اعضای تیم پیام ارتباطات تربت‌حیدریه جانباز هستند که شامل چهار بازیکن جانباز بالای ۵۰ درصد و سه بازیکن جانباز، بین ۱۵ تا ۴۵ درصد جانباز هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.