در نشست مشترک ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در مشهد و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها در برگزاری این مسابقات تاکید شد.

ضرورت هماهنگی دستگاه‌ها در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن درمشهد

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با موضوع سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ظهر امروز در محل سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

این نشست مهدی قره شیخ لو، رئیس ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و مسئولان و مدیران دو نهاد بر همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مطلوب بزرگ‌ترین رویداد قرآنی جهان اسلام در جوار حرم ملکوتی امام رضا (ع) تأکید شد.

در این نشست مشترک همچنین مسئولان کمیته‌های ده‌گانه بر همکاری‌های مشترک و تنگاتنگ این دو نهاد در برگزاری باشکوه سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تأکید نموده و در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، سالن مسابقات بخش‌های جانبی و برنامه‌های فرهنگی و محافل قرآنی بحث و تبادل‌نظر شد.

بر اساس این گزارش در این نشست همچنین حجت‌الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ضمن اعلام آمادگی کامل این اداره کل برای برگزاری این دوره از مسابقات بر ضرورت همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های استان در برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات تأکید کرد، بر اساس این گزارش اعضای کمیته‌های ستاد برگزاری سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ازجمله کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی، فنی، حراست، مدعوین ویژه، پشتیبانی، فرهنگی، فنی، اجرایی و فناوری دیدگاه‌های کارشناسی خویش را در این زمینه مطرح کردند.

در این جلسه همچنین محورهای همکاری این دو نهاد در راستای برگزاری باشکوه این دوره از مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بهره‌مندی حافظان و قاریان از فضای معنوی حرم مطهر رضوی در طول برگزاری مسابقات از دیگر محورهای گفتگو در این نشست بود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.