مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: در همه فرمانداری‌های خراسان رضوی ستاد و کمیته‌های امنیت انتخابات تشکیل شده است و همه موضوعات رصد می‌شود.

تشکیل ستاد و کمیته‌های امنیت انتخابات در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسین شرافتی‌راد با بیان اینکه امنیت کامل جهت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سطح استان خراسان رضوی  مهیا شده است، اظهار کرد: در همه فرمانداری‌های خراسان رضوی ستاد و کمیته‌های امنیت انتخابات تشکیل شده است و همه موضوعات رصد می‌شود.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه هیچ‌گونه نگرانی در بحث امنیت برگزاری انتخابات در استان نداریم، افزود: دشمن طراحی‌های زیادی را برای نظام داشته و در جهت ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم تلاش می‌کند اما همیشه پاسخ دندان‌شکنی از مردم فهیم این ملت دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه مردم با وجود مشکلات اقتصادی پای این انقلاب و نظام ایستاده‌اند، بیان کرد: ان‌شاءلله با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته است، شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی نسبت به دوره‌های گذشته در کشور هستیم.

شرافتی‌راد با اشاره به تخلفات کاندیداها در زمان تبلیغات گفت: شورای پیشگیری از جرایم در دادگستری‌های استان تشکیل شده است، بنابراین از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم یکدیگر را تخریب نکنند، چرا که کسانی که از خط قرمزها و قانون عبور کنند و موجب تفرقه‌افکنی در بین مردم شوند، مطمئنا دستگاه‌های نظارتی و قضایی با آن شخص برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنوز نتایج نهایی تعیین صلاحیت‌های کاندیداها اعلام نشده است، بیان کرد: خبرنگاران نقش اساسی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند و در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در خط مقدم هستند.

منبع: فارس 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.