همدان- معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: توسعه تعاونی‌ها می‌تواند به تاب‌آوری اقتصاد کشور کمک کند.

توسعه تعاونی‌ها می‌تواند به تاب‌آوری اقتصاد کشور کمک کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان ،محمدجعفر کبیری  ظهرچهارشنبه در جلسه کمیته هماهنگی و توسعه استان همدان با بیان اینکه به خاطر تحریم در عرصه اقتصاد شرایط خوبی نداریم اظهار کرد: در جریان تحریم‌ها مسوولان نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند در چارچوب‌ منطق از منافع ملی کشور در عرصه جهانی و در برابر نظام سلطه دفاع کنند.

کبیری با بیان اینکه با کمک و یاری هم می‌توانیم از مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده عبور کنیم افزود: در سال‌های گذشته با همین همگرایی توانستیم در مقابل برنامه‌های دشمنان بایستیم و به موفقیت دست یابیم.

وی بیان کرد: اگر روی یک سکه تحریم چالش است روی دیگر آن متعلق به فرصت‌هاست که باید از این فرصت‌ها برای رونق تولید در کشور بهره گرفته شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور  افزود: به لطف خدا امروز کشور در شرایطی قرار گرفته که تولیدکنندگان داخلی می‌توانند برای تثبیت فروش کالاهای خود در بازارهای خارجی کار کنند.

کبیری با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها و لزوم توسعه آنها تصریح کرد: توسعه تعاونی‌ها می‌تواند به تاب‌آوری اقتصاد کشور کمک کند.

وی با بیان اینکه باید بنیه تعاونی‌های کشور تقویت شود تا در فضای رقابت با بخش خصوصی موفق شوند بیان کرد: با توسعه فناوری، شفافیت و تخصیص اعتبارات مناسب می‌توانیم تعاونی‌های کشور را شبکه‌سازی و توانمندسازی کنیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه با این اقدامات و جذب سرمایه‌های خرد مردم، بازتولید ثروت و اشتغال در کشور را شاهد خواهیم بود از توسعه زیست بوم، نوآوری و فناوری در تعاونی‌های کشور خبر داد.

وی با اشاره به تخصیص ۳۵ میلیارد تومان برای بخش تعاون کشور گفت: هر استانی که بتواند در این مسیر پاشنه کشیده وارد کار شود سهم بیشتری از این اعتبارات خواهد برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.