ساری- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از پیشنهاد ارائه شده این نهاد برای افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد امام و بهزیستی کشور به دولت و مجلس خبر داد.

پیشنهاد افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش قدس آنلاین؛ مرتضی بختیاری صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه ۶۲ مسکن احداثی مددجویان سیل زده در روستای مرزرود ساری اظهار داشت: در حال حاضر ۶۲ واحد مسکن ویژه مددجویان سیل زده در استان احداث و تعداد زیادی از واحدهای مسکونی نیز تعمیر و مرمت شده است.

وی افزود: در ۱۸ استان سیل زده، کمیته امداد خدمات ارائه کرده و ساخت مسکن مددجویان در اولویت قرار گرفته است که در همین راستا تعمیرات واحدها تا پایان آذرماه تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه درخواست هایی به دولت و مجلس مبنی بر افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ارایه  شده است بیان کرد: نیاز است مستمری مددجویان با توجه به تورم و مشکلات معیشتی موجود در سال ۹۹ افزایش پیدا کند و پیشنهاد ما افزایش ۵۰ درصدی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 12
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم هوشیار ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    1 0
    با سلام من معلول جسمی و حرکتی هستم ازشما خواهشمندم مستمری معلولین شدید رو طبق تورم افزایش چند برابری دهید التماس میکنم حقوق معلولین رو بیشتر جدی بگیرید کمک به معلولین بزرگترین عبادت است با تشکر فراوان