گیلان- به منظور گسترش همکاری های علمی و فنی در زمینه های مختلف در امور تدوین استاندارهای ملی و بین المللی و حمایت متقابل، تفاهمنامه همکاری پارک علم و فناوی گیلان با اداره کل استاندارد گیلان منعقد شد.

 تفاهمنامه همکاری پارک علم و فناوری گیلان با اداره کل استاندارد امضا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری گیلان ، باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان و معاون فناوری و مدیر مراکز رشد  در جریان  بازدید از مراکز رشد فناوری گیلان ،توضیحاتی درباره اهداف و دستاوردهای پارک علم و فناوری گیلان ارائه داد.

در این نشست ، مدیران شرکت‌های  فناور مستقر در این مرکز ضمن معرفی دستاورد شرکت و ایده محوری خود برخی از مشکلات حوزه تولید محصولات فناور خود را بازگو کردند .

مدیر کل اداره استاندارد استان گیلان گفت: بحث نشان ملی و اعتماد مردم به این نشان  ها ست و بحث استاندارهای ملی و کارخانه‌ای تعریف شده و در این زمینه با تدوین استاندارهای ملی و ثبت آن با کمک  شرکت‌های فناور می‌توان این استاندارد ها را ارتقا داد.

داریوش اشکانی پور ادامه داد: تسریع در کار و انجام نیازمندی‌های شرکت‌های فناور از جمله اولویت های این اداره‌کل می‌باشد و برای رفع مشکلات این شرکت ها راه‌کارهایی باید ایجاد کرد تا در کمترین زمان نیازهای ایشان مرتفع شود.

 وی در خصوص آزمایشگاه های همکار گفت: براساس روش اجرایی و بحث تایید صلاحیت آن که تحت نظر سازمان ملی استاندارد می باشد باید تمام آزمایشگاه‌ها در این مسیر اقدام نمایند و برای اخذ این تایید صلاحیت حداکثر همکاری انجام خواهد شد  تا انجا که بتوانیم مشکلات را رفع نماییم.

این تفاهم نامه با امضای   اشکانی پور مدیر کل اداره کل استاندار گیلان و علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان با هدف ایجاد ارتباط موثر آموزشی و تحقیقاتی طرفین با واحدهای تولیدی و مراکز تجاری و صنعتی، مراکز رشد و همچنین تلاش برای تحقق بند ۲۴ سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی و افزایش پوشش استاندار برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن، به امضا رسید.

در ادامه، این هیات از کارگاه‌های تولیدی و نیم صنعتی شرکت‌های فناور مستقر بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های ایشان آشنا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.