کرج- رئیس قوه قضائیه از بررسی مشکلات قضایی و زندان های این استان در سفر یکروزه خود به استان البرز خبر داد.

بررسی مشکلات قضایی البرز  با حضور رئیس دستگاه قضا

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام   سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به استان البرز در جمع خبرنگاران، درباره اهداف سفر خود به این استان اظهار داشت: این سفر در چارچوب سفرهای استانی انجام شد که دیدار با همکاران قضایی، اداری و سازمان های وابسته قوه قضائیه،  شرکت در جمع مدیران پر تلاش استان ها، آشنایی با سخنان، نظرات و دیدگاه های مدیران و شرکت در شوراهای اداری استان ها  از اهداف این سفر است .

وی با بیان این که از دیدگاه های نماینده ولی فقیه در این استان، استاندار و مسوولان قضایی آن استفاده خواهیم کرد، افزود: سفرهایی از یک ماه قبل  توسط همکاران ما به شهرستان های استان انجام شده و  اکنون  نیز هیات هایی در حال بررسی وضعیت استان هستند.

رییس قوه قضائیه  خاطرنشان کرد: در شورای عالی قوه قضائیه گزارش هیات های اعزامی را خواهیم شنید و در جهت حل مشکلات گام برمی داریم تا به توسعه یافتگی استان کمک شایسته ای را داشته باشد.

وی افزود:‌ البرز دارای  جمعیت زیاد، ، تنوع جمعیتی و  یکی از قطب های مهم صنعتی و کشاورزی کشور است که به ویژه در حوزه علم و فناوری استان گام های مهمی در آن  برداشته شده است.

رئیسی گفت: آشنایی با برخی مشکلات در این استان به دلیل وضعیت مهاجر پذیری آن می تواند برای همه مسوولان به ویژه ما که در جایگاه مسوولیت قضایی کشور هستیم مفید و موثر باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.