چهارمین همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی در چهار سال اخیر در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

چهارمین همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا پرنده مدیر موقوفات آستان قدس رضوی در حاشیه چهارمین همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی که صبح امروز در تالار قدس کتابخانه مرکزی بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) برگزار شد، ابراز کرد: در این مراسم حدود  ۴۰۰ واقف، ناذر و خیر آستان قدس رضوی در چهار سال اخیر از استان های مختلف کشور مانند سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، خوزستان، خراسان رضوی و... حضور بهم رساندند.
وی به حضور پررنگ بانوان در همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: حدود ۱۸۰ واقف، ۴۰ ناذر بزرگ و عمده، ۱۲۰ نفر از واقفان کتاب های خطی و نفایس به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و حدود ۱۲ خیر همکار با آستان قدس رضوی به این مراسم دعوت شدند.
مدیر موقوفات آستان قدس رضوی با بیان اینکه سومین دوره این همایش در سال ۱۳۹۶ برگزار شده است، ادامه داد: همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی به طور معمول هر سال برگزار می شود که امسال با یک سال وقفه هم زمان با ایام ولادت حضرت زینب کبری(س) برگزار شده است.
پرنده با اشاره به همزمانی هفته وقف با ایام دهه آخر صفر اضافه کرد: امسال به دلیل فشردگی برنامه های آستان قدس رضوی در ایام دهه آخر صفر و خدمات رسانی به خیل پرشور عاشقان امام هشتم(ع) در این دهه، برگزاری همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی به امروز موکول شد.
لازم به ذکر است، میهمانان حاضر در چهارمین همایش تجلیل از واقفان و ناذران آستان قدس رضوی صبح امروز از نمایشگاه وقف حیات جاودانه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی در جوار مطهر حرم رضوی بازدید کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.