رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی گفت: بروکراسی و دیوان‌سالاری اداری سوهان روح تولیدکننده است.

بروکراسی سوهان روح تولیدکننده است

به گزارش قدس آنلاین، حسن حسینی شب گذشته در گردهمایی تولیدکنندگان صنایع غذایی و بهداشتی خراسان رضوی اظهار کرد: آن‌قدر ما از بروکراسی و دیوان سالاری صحبت کردیم که امروز از زبان آقای استاندار می‌شنویم که از بروکراسی به بدی یاد می‌کند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به کمک صنعت آمده‌است و همچنین مدیران ما در جهت رفع مشکلات صنعت فعالیت می‌کنند و باعث کاهش مشکلات واحدهای صنعتی در بسیاری از از حوزه‌ها می‌شود و به رغم مشکلات در خارج، مقداری از مشکلات در استان در حال کاهش است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی تصریح کرد: ضمن اینکه کارشناسان نظارت درست انجام می‌دهند و این لازم است اما برخی مواقع برخی افراد فقط نیمه خالی لیوان را می‌بینند.

حسینی در خصوص حساسیت‌ مردم نسبت به دستگاه‌های نظارتی خاطرنشان کرد: مردم در برابر دستگاه‌های نظارتی حساسیت خاصی دارند به نوعی که ما با شنیدن اسم دستگاه‌های نظارتی این‌طور فکر می‌کنیم که می‌خواهند به ما گیر بدهند اما کمتر به جنبه امنیتی دستگاه‌های نظارتی توجه می‌کنیم.

وی گفت: صنعت غذا در جامعه در دو امنیت نقش دارد و بسیار مهم است، یکی امنیت سلامت و دیگری امنیت اجتماعی است. هر مشکلی در رابطه با صنایع غذایی و کمبود برخی مواد غذایی باعث ایجاد مشکلات زیادی در جامعه می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی بیان کرد: شرکت‌های خصوصی نقش بسزایی در تولید ناخالص استان دارند بدین صورت که این بخش ۹۵ درصد صنعت را در استان خراسان رضوی در دست دارد. در چنین استانی طبعا توجه خاصی به آن مورد نیاز است.

حسینی در خصوص مطالب مطرح شده در خصوص پیدا شدن قرص در کیک‌ها تاکید کرد: این کار در جهت ضربه زدن به صنعت غذا که بخش بزرگی از صنعت کشور است، به‌خصوص در دو استان خراسان و آذربایجان شرقی چنین مسائلی مشاهده می‌شود، من به جرات می‌گویم که در هیچ شرایطی این مسائل در واحدهای تولیدی استان ما نمی‌تواند اتفاق بیافتد، چنان که اتفاق نیافتاده و نمی‌افتد. دست پنهان و خبیثی در این ماجرا در جریان است که می‌خواهد به جنگ صنعت غذا ما بیاید.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.