استاندار خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شرکت پدیده از مجوزهای قانونی برخوردار است و در صورت‌های مالی، اصلاحات قانونی به نفع مردم صورت گرفته است.

شرکت پدیده به مسیر اصلی خود بازگشته است

به گزارش قدس آنلاین، علی‌رضا رزم‌حسینی، روز گذشته در هفتاد و دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی خراسان رضوی اظهار کرد: در این مدت ارتباطات خوبی در استان صورت گرفته و نشست‌های مهمی با مقامات عالی استان در سطح استانی و ملی برگزار شده است. همچنین کارگروه ملی زیارت که مدت‌ها تعطیل شده بود را بنا به دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد مجددا راه‌اندازی کردیم که در نوع خود کار بی‌نظیری بود و تمام افراد فعال در امر زیارت در داخل و خارج از کشور و شهرداران مشهد، شیراز و قم نیز در این کارگروه عضو هستند و مرتبا پیگیر مصوبات هستند همچنین نشست بعدی این کارگروه در قم برگزار خواهد شد. اتفاق خوبی مخصوصا برای مشهد مقدس که پذیرای میلیون‌ها زائر در سال است رقم خورده است و باید در جهت تقویت اقتصاد زیارت و فعالیت‌های عمرانی در جهت رفاه زائرین، دولت این همت را داشته باشد تا این کارگروه فعال بماند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شرکت پدیده مجمع عمومی را برگزار کرد و من بسیار خوشحالم از این بابت که موفق شدیم یک شرکت بحران‌زده را به مسیر اصلی خود بازگردانیم. در حال حاضر این شرکت از مجوزهای قانونی برخوردار است و در صورت‌های مالی، اصلاحات قانونی به نفع مردم صورت گرفته است. حدود دو هزار و هشت نفر از سراسر کشور در کمال آرامش و ادب در این مجمع شرکت کردند و یک جلسه کارشناسی با حضور مردم برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: اینکه سهام مردم به بیش از هشت درصد نرسید قاعدتا طبق قانون تجارت به مجمع بعدی واگذار خواهد شد. دولت به صورت جدی از این پروژه و پروژه‌های این شرکت حمایت کرد و از این به بعد نیز حمایت خواهد کرد بنابراین این کار مهمی است که در استان صورت گرفته و شخصا از جناب رئیس جمهور و معاونان، وزیر کشور و شورای امنیت سپاس‌گذاریم زیرا تمام خواسته‌های کارشناسان این شرکت و ما را ۱۰۰ درصد قبول کردند و قرار است در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی کشور مورد بررسی و تسریع قرار بگیرد.

رزم‌حسینی با اشاره به نکته رئیس اتاق ایران مبنی بر ارزیابی اعضای شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: این وظیفه بر عهده دبیرخانه است و ما موافق این کار هستیم زیرا اعضا باید فعال باشند تا جلسات از محتوای خوبی برخوردار شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک سفر هماهنگ‌شده با کشور تاجیکستان داشتیم که در جلسه بعدی شورا از سفیر این کشور دعوت کردم تا شخصا اقدامات خوب صورت‌گرفته را بیان کند. با توجه به قابلیت کشورهای اطراف و همسایه و نیازمندی‌های این مناطق، استان خراسان می‌تواند تا پنج میلیارد صادرات به این کشورها داشته باشد اما چند سالی است که این روند نزولی شده اما تصمیمات خوبی گرفته شده است که فرصت بسیار خوبی برای فعالان اقتصادی است که باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را داشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.