شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیامی صادر کرد.

پیام شورای شهر مشهد در پی شهادت سردار سلیمانی

به گزارش قدس آنلاین، متن پیام شورای اسلامی شهر مشهد به شرح زیر است:

«بار دیگر دولت جنایتکار آمریکا دست خود را به خون یکی از برجسته‌ترین مجاهدان آرمان‌خواه جهان آغشته کرد.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی که سال‌ها عمر پر برکت خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و ایران اسلامی و همچنین ملت مظلوم جهان اسلام گذرانده بود، بامداد جمعه در حالی به درجه رفیع شهادت نائل آمد که ملت ایران را در سوگ خود نشاند.

این قهرمان ملی چه در دوران دفاع مقدس و چه دوران بعد از جنگ و به ویژه در مقابله با فتنه داعش، آن‌چنان حضوری موثر و دشمن‌شکن داشت که سلطه‌گران ضد انسانیت و بشریت هر روز نقشه‌ای برای از میان برداشتن او می‌کشیدند.

سلیمانی در یک دهه اخیر به کابوسی هولناک برای امریکا و ایادی تکفیری او به حساب می‌آمد و بدون شک همین بغض و کینه بود که امروز دست ناپاک کفر، فرزند رشید اسلام را از ایران اسلامی گرفت.

بی شک راه و منش این شهید والا مقام با عروج ملکوتی او پایان نمی‌یابد و همرزمان دلاورش این راه پرافتخار را ادامه خواهند داد.

شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با محکوم کردن این حرکت جنایتکارانه، شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عج) و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و همچنین همرزمان فداکار این شهید والامقام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح و مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کند».

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.