خراسان شمالی- استاندار خراسان شمالی گفت: همه سردار قاسم سلیمانی را در ولایتمداری مالک اشتر می دانستند.

همه سردار قاسم سلیمانی را در ولایتمداری مالک اشتر می‌دانستند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس استاندار خراسان شمالی طی پیامی این شهادت پر افتخار را تسلیت گفت.
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
شهادت تنها اجر و پاداش سرداری چون حاج قاسم سلیمانی بود که با اتصال به کمال احدیت، در وفاداری و همراهی با مقام عظمی ولایت بی بدیل بود.
همه او را در ولایتمداری و دفاع از مام میهن و رهبر انقلاب، مالک اشتر می‌دانستند و بی شک جز شهادت در راه مبارزه با یزید زمانه چه عاقبت خیری می توانست پاداش این سردار بزرگ اسلام باشد؟
این واقعه دردناک برای مردم ستم دیده جهان اسلام را به همه استکبار ستیزان تسلیت گفته و به خانواده محترم شهدا، این واقعه را تبریک و تسلیت گفته و اطمینان دارم که انتقام شهادت این سردار بزرگ اسلام توسط "حاج قاسم سلیمانی" ها از رژیم صهیونیستی و آمریکای جهان خوار گرفته خواهد شد.
مردم عدالتخواه و منتظر جهان اسلام نام شهید بلندمرتبه سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را همیشه گرامی خواهند داشت و در این سه روز عزای عمومی، تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی خراسان شمالی جایگاه ویژه و ارزشمند این سردار پر عظمت اسلام را برای مردم استان تبیین خواهند کرد.
محمد علی شجاعی
استاندار خراسان شمالی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.