استاد حوزه و دانشگاه گفت: چرا آمریکایی‌های خبیث ایشان را به شهادت رساندند؟ زیرا از اتحاد در منطقه هراس داشتند زیرا شهید سلیمانی بزرگترین نیرو را در منطقه هدایت می‌کردند.

واکنش حجت‌الاسلام پناهیان به ترور سپهبد سلیمانی/ آمریکایی‌ها با سرنوشت شوم خود چه کردند؟

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در سخنرانی پیش‌خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی آغازی برای حرکت نوین مقاومت در منطقه و آغازی برای فتوحات جهان اسلام علیه کفر و استکبار است؛ شهادت پایان نیست؛ ما به شهید بزرگ سردار عزیز دل‌ها، خسته نباشید نمی‌گوئیم زیرا پایان کارش نیست و آغاز فعالیت برای هدایت نیروهای مقاومت است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار سلیمانی از معنویت بالایی برخوردار بود؛ کسی پیش‌بینی نمی‌کرد انقلاب اسلامی این گونه بر دشمن خود پیروز شود اما همه این اقدامات توسط شهدا صورت گرفت. چرا آمریکایی‌های خبیث ایشان را به شهادت رساندند؟ زیرا از اتحاد در منطقه هراس داشتند زیرا شهید سلیمانی بزرگترین نیرو را در منطقه هدایت می‌کردند.

پناهیان بیان کرد: سپهبد سلیمانی قدرت‌های استکباری را به ستوه آورده بود. در آستین سپاه از این علمداران فراوان است؛ نمونه‌هایی چون شهید حججی‌ها را دیدید که بعضا در زمان حضور سردار سلیمانی در جبهه‌ها به دنیا نیامده بودند؛ دشمن از ذخایر غنی ما هراس دارد؛ هیچ‌وقت رسانه‌های غربی حرف دلشان را نمی‌زنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران و عراق در نتیجه این شهادت با یکدیگر پیوند می‌خورند اظهار داشت: غربی‌ها اگر عقل داشتند مانع این شهادت می‌شدند؛ خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است؛ سردار سلیمانی در جمله‌ای می‌گویند برای اینکه بخواهی شهید شوی قبلش باید شهید باشی. ایشان از نوادر کسانی بودند که همواره عکسشان در کنار شهدا قرار می‌گرفت و دلها آگاه بود که ایشان شهید زنده است.

پناهیان خاطرنشان کرد: نمی‌دانیم باید جشن پیروزی بگیریم با این دشمن احمق؟ آمریکایی‌ها با سرنوشت شوم خود چه کردند؟ آنها عراق را از دست دادند و این مقدار قدرت باقیمانده را نیز از دست دادند و اگر عراق را از دست بدهند تمام غرب آسیا را نیز از دست داده و معادلات منطقه بهم می‌خورد.

وی تصریح کرد: همه آنهایی که دم از سازش می زدند با این شهادت پربرکت به مقاومت پیوستند؛ دلها سخت غمگین و افسرده از این مصیبت هولناک افسرده است. خواهید دید چه شکوهی در تشییع پیکر این سردار دل‌ها خواهد بود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.