تبریز-نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام مشترکی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را خدمت مقام عظمای ولایت و ملت شهید پرور تسلیت گفتند.

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند

به گزارش قدس آنلاین؛

در این پیام مشترک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بامداد امروز قهرمان مبارزه با تروریست، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری را آسمان در آغوش کشید و در عملیات ترور ناجوانمردانه سردمداران تجاوز و جنایت در جهان، حاج قاسم رخت سرخ شهادت پوشید و به مولایمان سیدالشهدا اباعبدالله الحسین، پیوست.

خون پاک سپهبد سلیمانی؛ فرمانده میدان های نبرد با شیاطین و اشرار، سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.

یقین می دانیم شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت استواری خط سرخ مقاومت و نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون سردار فداکار و عزیزمان مصمم‌تر میکند.

اینجانبان ضایعه شهادت حاج قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ و باصلابت ایران، رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح و نیروهای محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسئلت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

محمدرضا پورمحمدی/ استاندار آذربایجان شرقی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.