اردبیل - اعلام شهادت سردار قاسم سلیمانی موجب سرازیر شدن دهها نفر از شهروندان اردبیلی به حسینیه شهدای ثارالله اردبیل شده و آیین بزرگداشت این شهید والامقام در این مکان برگزار شد.

اجتماع شهروندان اردبیلی در بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی

به گزارش قدس آنلاین؛ در این آیین که تا ظهر روز جمعه تداوم داشت، گروه‌های مختلف مردمی بویژه بسیجیان در بزرگداشت شهید سلیمانی عزاداری کرده و بر ادامه راه این شهید در  سراسر جبهه مقاومت اسلامی تاکید کردند.

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل از حضور گسترده و پرشکوه و خودجوش مردم در آیین بزرگداشت شهید سردار سلیمانی تقدیر کرده و بیان کرد: این حضور نشانگر تداوم راه این شهید بزرگ و اعلام وفاداری به ولایت می باشد.

وی بیان کرد:  شهادت سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی نه ابتدای راه و نه انتهای راه است ، مبارزه در جبهه مقاومت تا آزادی قدس شریف و نابودی استکبار ادامه خواهد داشت و درب شهادت به روی مجاهدات همواره گشوده است.

وی اضافه کرد: بسیجیان و مجاهدان اسلام در سراسر جهان اماده جانفشانی در راه ولایت بوده و همچنان وفادار  به مقام عظمای ولایت هستند.

قرار است در پایان نماز جمعه اردبیل نیز نمازگزاران اردبیلی در محکومیت اقدام دولت تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی  راهپیمایی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.