شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی تاکید کرد راه قاسم سلیمانی در بین آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت.

راه سردار سلیمانی در بین آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین؛ اقبال عباسی روز جمعه با صدور پیام تسلیت به مناسبت شهادت این سردار رشید اسلام تاکید کرد:در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است: فرمانده دلاور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد. 

در این پیام اعلام شده است: بدون تردید راه سترگ ایثار و شهادت توسط یاران و فرزندان این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد: اینجانب این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.