سخنگوی دولت گفت: چنان درسی به آمریکایی‌ها بدهیم که ترامپ و سایر روسای جمهورشان به یاد داشته باشند.

سخنگوی دولت: چنان درسی به آمریکا بدهیم که تمام روسای جمهورشان به یاد داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت در بخش خبری شبکه خبر ضمن بیان ویژگی‌های شخصیتی سردار سرافراز شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی دقیقاً سرمایه نمادین همه ایرانیان  بود.

وی افزود: همه ایرانیان حاج قاسم را دوست داشتند و به هر حال با اتفاقی که امروز رخ داد ترامپ نشان داد که اگر ما می‌خواستیم به نسل جدیدمان بگوییم که این‌ها به خاطر یک استیضاح دنیا را به خاک و خون می‌کشیدند نمی‌توانستیم و شهادت سردار سلیمانی چهره زشت ایالات متحده آمریکا و دولت آن را برای همه نسل‌های جدید نشان داد.

وی ادامه داد: قطعا دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار همه ایرانیان گرفتن انتقام شهید سلیمانی را حق خود می‌داند و این نشان از دفاع از منزلت و کرامت ایرانی دارد.

وی همچنین یادآور شد: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که ما هیچگاه به دنبال جنگ نبودیم اما اجازه تجاوز به هیچ ایرانی چه برسد به نماد امنیت ملی‌مان را نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه آمریکا خط قرمز را رد کرد،‌گفت: پاسخ امت در زمان مقتضی به طور قاطعانه در آینده‌ای نزدیک داده خواهد شد و قطعا دولت در کنار نهادهای نظامی و همه ایرانیان آنچنان به آمریکا درسی خواهد داد که ترامپ و تمام رؤسای جمهور بعدی آمریکا به یاد خواهند داشت؛ وقتی نماد یک ملت و عزت کشور را می‌خواهید به سخره بگیرید و به آن تجاوز کنید پاسخ قاطعی خواهید گرفت.

وی در خاتمه به همه ایرانیان شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و ادامه داد: همبستگی ایران امروز یکبار دیگر شدت گرفت و این حادثه ما را به یاد شهادت شهید بهشتی انداخت که واقعا همبستگی ملی را در آن زمان ایجاد کرد و شهید سلیمانی نیز نماد همبستگی ملی ما در زمان امروز خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    اگر میخواستیم کاری کنیم باید در همین چند ساعت میکردیم. همین ملاحظه کاری ها و بزدلی های ما اونها رو چنین گستاخ و شرور کرده.
  • sam_br715@yahoo.com ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    اگر میخواستیم کاری کنیم باید در همین چند ساعت میکردیم. همین ملاحظه کاری ها و بزدلی های ما اونها رو چنین گستاخ و شرور کرده.
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    0 0
    شهادت مبارک . سردار . ......#مرگ بر #آمریکا . هدیه به #ترامپ . منتظر باش . یا از زیر آب. یا از هوا . یا از زمین . یا در کاخ سفید . #خواهیم آمد اما این همت از دولت پیر بی کفایت بر نمی آید . خود را داخل نکنید سپاه ارتش و مردم