خوزستان_ امام جمعه اهواز خطبه های امروز را با لباس سبز سپاه و اشک بر شهادت سردار سلیمانی شروع کرد و گفت: آمریکا پاسخ حماقت بزرگ خود را خواهد گرفت.

آمریکا پاسخ حماقت بزرگ خود را می گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  نماینده ولایت فقیه وامام جمعه اهواز امروز جمعه ۱۳ دی  با لباس سپاه و چفیه در زیر عبای روحانیت، خطبه های نماز جمعه را با اشک بر شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شروع، شهادت سردار دلها را به مردم و رهبر انقلاب تسلیت گفته و اظهار کرد: آمریکا تاکنون حماقتی بالاتر از این انجام نداده است و به گفته رهبر معظم انقلاب و در آینده ای نزدیک انتقام سختی را از آمریکا و آل سعود می گیریم.
موسوی فرد با بیان اینکه امت اسلامی محور مقاومت در منطقه است، عنوان کرد: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و سعودی‌ها بدانند که هر کجای عالم و منطقه که منافع آمریکا، نیروهای آنها، اسرائیلی‌ها و امثال آنها باشد را از صفحه دنیا پاک خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در خوستان گفت: با شهادت سردار سلیمانی عالم اسلام عزادار است و مستضعفان عالم یکی از حامیان خود را از دست داده اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد اشاره کرد: اولین پاداشی که خداوند به شهیدان هدیه می دهد هم کلام شدن با اوست و شهید سردار سلیمانی  بعد از ۴۰ سال به خیل همسنگران خود  در جنگ تحمیلی پیوست.

سردار حاج قاسم سلیمانی بعد از سال ها مجاهدت در مسیر دفاع از ایران و امت اسلامی در برابر ظلم و دشمنان بامداد امروز جمعه در حمله تروریستی آمریکا به فرودگاه بغداد در کشور عراق به مقام شامخ شهادت رسید.

نمازگزاران شهرستان اهواز در بین سخنرانی های خطیب نماز جمعه با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و  ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ، نفرت خود را نسبت به اقدامات مستکبرانه آمریکا و شهادت ظالمانه سردار سلیمانی اعلام کردند.

همچنین نمازگزاران اهوازی بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی این اقدام ظالمانه آمریکا را محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.