سمنان- علیرضا آشناگر استاندار سمنان روز جمعه در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و گفت: سردار و فرمانده رشیدی آسمانی شد که سال‌ها آرزویش شهادت و هم نشینی با یاران شهیدش بود.

سردار شهید سلیمانی مبارزی عارف و عاشقی مخلص بود

به گزارش قدس آنلاین؛ در پیام استاندار سمنان آمده است: شهادت مجاهد فی سبیل‌الله، فرمانده دلیر و پر افتخار جبهه‌های جنگ با ملحدان و اشرار، سردار پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداء) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای و عموم مردم قهرمان و شجاع ایران اسلامی و بویژه مردم با ایمان استان سمنان تسلیت می گویم. 

آشناگر در پیام خود افزوده است: بی شک پاداش این سردار سرافراز که عمر با برکت خود را چه در سال‌های حماسه و دفاع قهرمانانه‌ ملت ایران و چه در میدان مبارزه با داعش و تروریست‌های جمع شده در زیر پرچم آمریکا، وقف جانفشانی و مجاهدت مخلصانه و شجاعانه از حریم آل الله و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود، چیزی جز شهادت و عروج عاشقانه به سوی حضرت پروردگار نبود.

آشناگر در این پیام تصریح کرده است که سردار شهید سلیمانی مبارزی عارف و عاشقی مخلص بود که ذکر شجاعت و ایثارگری و جانفشانی‌هایش، کتابی پر افتخار در نظام پر برکت جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه این پیام آمده است: هر چند عروج این فرمانده دلاور و فقدان وجود با ارزش این مجاهد فی سبیل الله برای ملت همیشه قهرمان ایران سخت و جانکاه خواهد بود اما بی‌تردید، رویش هزاران جوانه از خون پاک این شهید و تربیت یافتگان مکتب سرخ شهادت و رشادت، انتقام شهادت این سرباز فداکار انقلاب را خواهد ستاند و دشمنان قسم خورده‌ این آب و خاک را بیش از پیش پشیمان خواهد کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.