قم - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی گفت: بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی فرمانده حشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی در پیام تسلیت این مرجع تقلید در پی شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آمده است:‌ بسم الله الرحمن الرحیم؛ «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ  وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»؛ بار دیگر استکبار جهانی و ایادی آن چهره شقی خود را نمایان نمود و عده‌ای از بهترین بندگان صالح خدا را به شهادت رساند؛ امروز جبهه مقاومت خوار چشم دشمنان شد و زمینه نابودی استکبار را در منطقه فراهم کرد.

در این پیام آمده است:‌ بی‌شک شهادت فرماندهان این جبهه و خصوصاً شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی المهندس فرمانده الحشدالشعبی آینده را روشن و زمینه سقوط قطعی دشمن را فراهم خواهد کرد.

پیام ادامه یافته است: این عزیزان شایسته شهادت بودند و اجر مجاهدات خود را دریافت کردند، همانطور که امام عظیم الشأن فرمودند "شهادت هنر مردان خداست".

در این پیام تاکید شده است: امروز دشمنان بدانند این ملت میلیون‌ها عاشق شهادت دارد که راه این شهدای والامقام را ادامه خواهند داد.

پیام حاکیست: اینجانب شهادت این شهدای والامقام خصوصاً حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی را به روح بلندشان تبریک گفته و به همه ملت‌های آزادیخواه جهان تسلیت عرض می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.