مهاباد- امام جمعه مهاباد با اشاره به حادثه تروریستی بامداد شب گذشته، گفت: ترور سردار قاسم سلیمانی مقدمه خروج کامل نیروهای آمریکایی از منطقه خواهد بود.

آمریکا ثابت کرد برای مسلمانان ارزشی قائل نیست

به گزارش قدس آنلاین؛ ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد افزود: شهادت تنها پاداش تلاش بی‌وقفه سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی  فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود؛ وی در تمام مراحل زندگی از زمان دفاع مقدس تاکنون در راه خدا جهاد کرد

امام جمعه مهاباد ضمن تسلیت این حادثه غم‌انگیز ادامه داد: آمریکا بار دیگر نیت خصمانه خود را به جهانیان نشان داد و ثابت کرد که برای خون مسلمانان هیچ ارزشی قایل نیست و برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هرکاری می‌زند.

ماموستا امامی اضافه کرد: دولت آمریکا در جهت منافع خود به کشورهای زیادی با ادیان و مذاهب مختلف پشت کرده و بی‌اعتمادی نسبت به رفتار آنان حتی برای همپیانانشان نیز مشخص شده‌است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه راه انقلاب بعد از شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: این انقلاب هزاران سردار رشید به مانند قاسم سلیمانی تربیت کرده‌است که محکم‌تر و باصلابت‌تر از گذشته راه او و اهداف انقلاب اسلامی را به کوری چشم دشمنان ادامه خواهند داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.