اراک - مردم ولایتمدار و شهید پرور استان مرکزی روز جمعه با برپایی راهپیمایی، اقدام جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

مردم استان مرکزی بر ادامه راه سردار قاسمی تاکید کردند

به گزارش قدس آنلاین؛  نمازگزاران استان مرکزی در نقاط مختلف استان بعد از برپایی نماز جمعه این هفته با حضور در صفوف راهپیمایی و در مسیرهای تعیین شده خشم و انزجار خود را از اقدام بی شرمانه و جنایتکارانه آمریکا اعلام کردند.

نمازگزاران اراکی از محل مصلی بیت المقدس اراک تا میدان البرز، شهادت پاسدار رشید اسلام و جمعی از فرزندان برومند انقلاب اسلامی را نشانگر ذلت دشمنان عنوان کردند و بار دیگر با تجدید میثاق با ولایت فقیه، اعلام کردند که راه این شهیدان را با قوت ادامه می‌دهند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسراییل»، «خون شهیدان که درخشان بود،حافظ امنیت و ایمان بود»، «ما پیرو حاج قاسم دلاوریم در عرصه جهاد بی امانیم»، و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» انزجار خود را از این اقدام جنایتکارانه اعلام کردند.

راهپیمایان با تسلیت به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران با قرائت بیانیه‌ای عنوان کردند که ملت ایران، مدافعان حرم و سربازان انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون خود در برابر آمریکا و استکبار جهانی خواهند ایستاد و از آرمان‌های نظام اسلامی حراست می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.