کرمانشاه- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه به نام سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نامگذاری می‌شود.

خانه جوان در کرمانشاه به نام سردار سلیمانی مزین می شود

به گزارش قدس آنلاین؛ اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه روز جمعه به نقل از صابر رحیمی و با تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: به منظور تجلیل از سال ها مجاهدت و ایثار این شهید والامقام، بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه به نام حاج قاسم سلیمانی نامگذاری می شود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه نام، تفکر و مکتب سردار شهید سلیمانی همچنان ادامه دامشته باشد، گفت: جوانان این مرز و بوم و بخصوص جوانان ولایتمدار استان کرمانشاه ادامه دهنده راه شهید والامقام خواهند بود.

رحیمی تصریح کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی نه فقط یک فرمانده رشید، بلکه یک تفکر ناب و مکتب برخواسته از متن انقلاب اسلامی است که نسل جوان فعلی کشور و نسل های بعدی تا همیشه رهرو و دنباله رو آن خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین از تعطیلی کلیه فعالیت ها و مسابقات ورزشی در استان طی امروز و ۴۸ ساعت آینده به دنبال شهادت سردار قاسم سلیمانی خبر داد.

وی با اشاره به اعلام عزای عمومی در کشور، افزود: همه مسابقات ورزشی که قرار بود روزهای شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ دی در سطح استان برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.