سنندج - نمازگزاران سنندجی پس از ادای نماز جمعه با برپایی راهپیمایی، اقدام جنایتکارانه آمریکای تروریست در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و تعدادی از همراهانش را بشدت محکوم کردند.

شیعه و سنی جنایت آمریکا را محکوم کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ مردم متدین و انقلابی سنندج همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه، اقدام به راهپیمایی کرده و انزجار خود از جنایت نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن سردار شجاع سپاه سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کردند.
نمازگزاران که از مقابل مسجد جامع سنندج تا میدان انقلاب این شهر راهپیمایی کردند ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود خائن، شهید راه خدا، شهید راه قرآن راهت ادامه دارد، تنفر خود را از استکبار جهانی و جنایات دولتمردان این کشور به نمایش گذاشتند.

نمازگزاران انزجار خود را از حرکت تروریستی آمریکا در شهادت شهید سلیمانی ابراز کردند و با تاکید بر اینکه نباید خون شهدا پایمال شود از مسوولین کشوری و لشکری خواستند این اقدام تروریستی با شدت پاسخ داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان در جمع راهپیمایان سنندجی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: شهید سلیمانی فقط متعلق به ملت ایران نبود بلکه مربوط به همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان بود.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی افزود: زمانی اسراییل و آمریکا می‌خواستند به وسیله داعش جنگ را به مرزهای ایران بکشاند اما فداکاری رزمندگانی چون سردار سلیمانی مانع از عملی شدن توطئه‌های آنان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.