ایلام - انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی فضای عمومی استان ایلام را در بهت و اندوه فرو برد و مردم این استان با ارسال پیامهای تسلیت در فضای مجازی و الصاق عکس سردار سلیمانی به پروفایل حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی به مقام شامخ این سردار دلاور ادای احترام کردند.

مردم ایلام در سوگ مالک اشتر سپاه اسلام گریستند

به گزارش قدس آنلاین؛ همچنین عزاداری شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور پر شور مردم ایلام در محل برگزاری نماز جمعه مناطق مختلف استان ایلام برگزار شد و شمار زیادی از فرماندهان سپاه و بسیج و زنان و مردان ایلامی با پوشیدن لباس های سیاه شهادت فرمانده رشید جبهه های مقاومت را با زدن بر سر و سینه گرامی داشتند.

مردم ایلام با سردادن شعارهای عزا عزا است امروز مهدی صاحب الزمان صاحب عزا است، تسلیت تسلیت، برادر عزیزم شهادتت مبارک و مرگ بر آمریکا، ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا را محکوم کردند.

نمازگزاران ایلامی هم چنین پس از اقامه نماز جمعه با حزن و اندوه، راهپیمایی گسترده محکومیت حمله ترویستی آمریکا که منجر به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شد را برگزار کردند.

آنان با در دست داشتن عکس های شهید سلیمانی فریاد زدند زنده و جاودانی، سپاهیان اسلام انتقام انتقام،سردار ما پر پر شد، فدایی رهبر شد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، عزا عزا است امروز روز عزا است امروز ، مهدی صاحب الزمان صاحب عزا است امروز ، شهادتت مبارک و ... اقدام خباثت آمیز امریکا را محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.